wtorek, 11 marca 2014

Level up!

Któregoś dnia przyjaciółka zapytała mnie czy dam radę zrobić maskotkę. Moje ego nie pozwoliło mi powiedzieć: "nie umiem" :] Mimo że nie miałam pojęcia jak zacząć, jakie są zasady, postanowiłam podjąć wyzwanie. Zaczęło się... przekopywanie internetu, oglądanie cudnych Amigurumi... Eh, z każdym kolejnym zdjęciem myślałam tylko o tym, że chcę te wszystkie śliczności zrobić!
Jednak pierwsze zamówienie opiewało na kotka, prostego, z dużymi oczami, sterczącymi uszkami i długim ogonem. Kształtem miał być podobny do białej sowy ze zdjęcia poniżej.
  Crochet Owls.
Znalezione tutaj

Niestety nie mam zdjęcia pierwszego kotka, wykonanego z ciemnej włóczki z długim turkusowym ogonkiem (mam nadzieję, że kiedyś się tu pojawi) :) Ale jakiś czas później zrobiłam kremową kocicę, którą teraz możecie oglądać :)

Szydełko:    4 mm na ciało i 3 mm na oczy, kokardkę i ogon
Wysokość:  ok. 25 cm


























Ps. Kot Edek, jako że był pierwszy w rodzinie, ma zaszczyt występować w moim logo :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz